Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

zien of je geblokkeerd bent door iemand

  • Mau

    Hallo,

    Vroeger heb ik een programma gehad waarin je kon zien of iemand je geblokkeerd had. Helaas ben ik die door een crash verloren. Weet iemand welk programma dat is en waar ik die kan downloaden. Want ik wil best wel eens weten wie mij hebben geblokkeerd, zodat ik ze er ook uit kan gooien.

    Alvast bedankt voor jullie reacties.

    Mau

  • M@ria

    Even op extra/opties/privacy. Dab zet je de persoon waarvan je denkt dat die je geblokt heeft in het rechterscherm. Als je dan middels de rechtermuisknop de persoon kunt verwijderen, ben je geblokt.

    dus als verwijderen zwart is ben je geblokt, is verwijderen grijs? dan sta je nog in zijn lijst.

    M@ria

  • Mau

    Hoi M@ria,

    Als het woord “verwijderen”zwart staat bij iemand, dan betekend dat dat die persoon jou heeft verwijderd. En dan kun je die er ook uitgooien. Maar je kan via deze manier niet zien of iemand je heeft geblokkeerd. Dat kon ik wel zien via dat programma. Dan moest ik met een 2e hotmailadres inloggen en dan kon ik iemands emailadres invoeren en dan zag je of die persoon online was of niet. Stond hij online en zag je die persoon offline staan in je mess, dan wist je dus dat je geblokkeerd was. Erg handig als je je bedenkingen hebt tegen iemand, maar die persoon doet schijnheilig alsof het niet zo is!

    Maar toch bedankt voor je reactie.

    Mau

  • kaatje

    Ikzelf doe dit met dMSN, even googlen en je kunt het zo downloaden.:)

  • erika

    ja maar dan sta je nog wel in ze lijst maar je kan niet zien of iemand je geblokt heb want ik weet dat mijn ex me geblokt heeft maar ik kan hem niet verwijderen dus dat werkt ook niet.

  • Imane

    ik wil graag weten of je kan zien wie je geblokeert heeft ,, weet iemand die site hasstikke bedanktttt alvast

  • Danjel

    Google?