Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Stopzetten msn/hotmail account

  • Mark

    Wie weet hoe ik een msn/hotmail account kan beeindigen?

  • M@ria

    Als je de Hotmail-account permanent wilt opzeggen, moet je je gedurende 90 dagen niet aanmelden bij Hotmail of bij een andere Passport-site (zoals Messenger of eShop) waarvoor je het paspoort gebruiker@hotmail.com gebruikt. Als je Hotmail-account definitief is opgezegd, is het paspoort hotmail.com ook niet meer bruikbaar.

  • bram

    gewoon niet meer op je account aanmelden hij word vanzelf verwijderd

  • Barbara

    Ik ben gehackt en die persoon is elke avond online op MIJN emailadres. Ik heb nu een nieuw emailadres gemaakt maar ben al mijn contactpersonen kwijt. Die persoon die mij gehackt heeft stuurt naar al mijn contactpersonen perverse mails en nu denken zij dat dit van mij komt ,; wat dus niet zo is ..

    De hacker heeft mn pasw en ht antw van mn geheime vraag verandert.

    Wat moet ik nu doen ?

    IK vind het echt niet meer leuk :(

    Dit emailadres is gehackt ;

    Barbara.x-@hot..

    Ht is een engelsman dus..M@ria schreef:

  • a.noniem

    Doe het vogende:

    Ga naar de Accountoverzichtspagina.

    Klik op de navigatiebalk op Instellingen.

    Klik onder Algemene taken op Uw account sluiten.

    Controleer of de juiste Windows Live ID-gebruikersnaam wordt getoond, typ uw wachtwoord en klik vervolgens op Ja.

    Cést ça !

  • JURLY

    ik heb twee hotmails ik wil er een op stop zeten en die is jurly25@hotmail.com ik dank u vriendelijk gr jurlyMark schreef:

    >

    > Wie weet hoe ik een msn/hotmail account kan beeindigen?

  • lisonkoen

    ik wil mijn hotmail adres opzeggen

  • Danjel

    Lees onderstaande topic maar eens goed door, daar staat precies wat je moet doen.

  • dineke versteeg

    Hoi, ik wilde graag mijn hotmail stopzetten.

  • Danjel

    Doe je best: http://messengers.startpagina.nl/prikbord/5820393/hotmail-account-verwijderen#msg-5820393

    Volgens mij denken veel mensen die hier een bericht neer zetten, dat deze prikpagina van Microsoft/ msn messenger/WLM is ofzo.

    Dit is NIET het geval!!!