Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

ben online ingelogd maar sta offline

  • Andy

    Hallo,

    Sinds kort heb ik een raar probleem. Ik ben online ingelogd en sta zelf ook in mijn msn als online, maar voor anderen ben ik offline.

    Hoe kan dit???

    Ik heb msn 8 en met de oude versie sta ik wel online

    Gr

    andy

  • JaapT

    Allebei de versies op dezelfde pc?

  • Tineke

    ik had het pas ook,stond op online,(zelf in mn eigen contactpersonenlijst,heb mezelf toegevoegd) en diegene met wie ik msnde zag mij op offline en was dan ook erg verbaasd dat ik zomaar begon te chatten..

    geen idee wat de oorzaak is

  • JaapT

    Ondanks dat ik het hier wel vaker hoor, denk ik nog steeds dat het niet een bug in WLM is, maar meer een zaak van lokale instellingen.

    B.v. mijn vraag aan Andy of er 2 versies op zijn pc staan.

    Te denken valt ook aan:

    Plus! in gebruik?

    Firewall, antivirus instellingen?

    etc.

  • Andy

    ik heb idd 2 versies.

    Versie van windows xp en msn 8.

    Ik heb ook 2 adressen, maar met de ene ben ik niet offline en de ander wel….

    rara hoe kan dat

  • Andy

    het werkt weer ineens weer

    bedankt voor de reacties

  • JaapT

    Je hebt dus Windows Messenger en Windows Live Messenger. Dat zijn 2 verschillende zaken, Windows Messenger is niet de “oude” versie van MSN!!

  • JaapT

    Als dit fenomeen zich voordoet hebben jullie op dat moment dan zowel Windows Messenger als WLM (en eventueel Outlook) gestart?

  • Tinus

    nee…ik gebruik alleen msn 7.5(windows 2000)……het is me ook nog maar eenmaal gebeurd maar tis wel vreemd..:-S

  • andy

    Het is weer gebeurd………..

    zou het een bug zijn van msn 8

    Met mijn andere versies was er niks aan de hand.