Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

ben online ingelogd maar sta offline

  • JaapT

    andy,

    Geef s.v.p. even antwoord op mijn vraag ;-)

  • andy

    ik werk niet met outlook.

    Zoals ik al zei…..ik gebruik al jaren 2 versies van msn naast elkaar.

    de standaard van windowsxp en de nieuwste versie.

    Ik heb 2 msnadressen. Als ik op mijn ene adres in msn 8.0 inlog ziet niemand mij online log ik in de OUDE versie is er niks aan de hand.

    Mijn 2e hotmailadres geeft GEEN problemen bij beide versies

    Het lijkt een probleem van msn 8.0 zelf.

  • JaapT

    heb je het al eens geprobeerd door eerst de Windows Messenger af te sluiten en daarna ALLEEN WLM8 te starten?

  • andy

    yep

  • JaapT

    Het lijkt mij geen structureel probleem van WLM8 maar meer van je ene account.

    Ik heb geen oplossing voor je……

    Succes.

  • Angelle

    Ik heb sinds 2 dagen windows live messenger en ik sta offline..en iedereen ziet mij ook offline…maar toch kan ik praten..en als ik mezelf toevoeg sta ik ook gewoon offline…ligt het denk aan die nieuwe msn?? Mn zusje kan wel gewoon op dr msn..heel vreemd!! Maar ik baal er goed van!!

  • JaapT

    Angelle,

    Eén van de mogelijkheden van WLM8 is offline kunnen chatten ;-)

  • bolle

    nou ik denk toch echt dat het probleem bij windows live messenger zit ik zelf heb het ook en hoor het zelf ook van meerdere heb voorheen met 7,5 geen problemen gehad dus ben weer overgestapt daarop en geen problemen

    gegroet

  • sterre

    ik heb het sinds vanochtend ook

    ik heb mezelf ook toegevoegd maar hij zegt dat ik ofline ben terwijl ik toch echt op online sta

    ik weet niet waardoor dit komt maar baal dr egt onzettend van

    miss dat een van jullie weet hoe ik dit moet veranderen???

  • suus

    ik heb ook PRECIES hetzefde nu.. echt irritant

    heb al vanalles zitten zoeken.. maar nee