Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Probleem met aanmelden Live Messenger

  • R.

    Dit is niet zo'n standaard vraag over het niet kunnen aanmelden van MSN Live Messenger, was het maar zo…

    Ik heb sinds vandaag een nieuwe router/modem geïnstalleerd en nu gaat alles goed. Behalve bij msn op mijn pc. Live messenger doet het op alle pc's en laptops in huis behalve op mijn pc. Hij gaat zich wel aanmelden is daar ongeveer een minuutje mee bezig en geeft dan de foutmelding dat het programma niet kan aanmelden. Ik heb zo ongeveer alle oplossingen van het internet al geprobeerd maar niets werkt. Wat mij wel opviel was dat ik het bestand initpki.dll niet heb, maar dit zou kunnen komen doordat ik Vista draai…

    Ik had op een bepaald moment mijzelf aangemeld op msn op de laptop en probeerde toen mijzelf aan te melden om mijn eigen pc. Dit lukte niet (volgens mijn pc) maar op de laptop werd ik uitgelogd omdat ik ‘op een andere pc ben aangemeld’.

    Conclusie:

    Het ligt niet aan het netwerk, aangezien messenger het op alle pc's (behalve die van mij) goed doet.

    Het ligt niet aan de firewall van de router, aangezien messenger het gewoon doet.

    Ik heb tot vandaag nooit problemen gehad, dus zou het ook niet aan mijn firewall instellingen moeten liggen (die heb ik namelijk niet veranderd).

    Ik hoop dat iemand enig idee heeft hoe ik dit op kan lossen, want ik wordt er zo langzaamaan gek van.

    Alvast bedankt,

    Ps. Ik heb Messenger al verwijderd/gerepareerd en opnieuw geïnstalleerd maar niets werkt..

  • Iris

    maar dit zou kunnen komen doordat ik Vista draai…

    en volgens mij is dat een bekend probleem bij vista en msn samen..misschien eens daarop googlen?

    Ik heb zelf ook vista en msn 8.1 geinstalleerd..welke msn gebruik jij??ik heb nergens problemen mee

  • R.

    Ik heb ook gewoon versie 8.1 en die draaide ook al voor gisteren. Tot gisteren ook gewoon probleemloos. Ik verwacht eigenlijk dat het iets is met de verbinding die mijn computer met het netwerk thuis maakt (deze wordt automatisch gemaakt door Vista en is niet te verwijderen)…

  • jern

    ik heb het zelfde probleem.

    ik heb ook alles al geprobeerd, nu zie ik dat de windows messenger niet is geinstaleerd en dat kan misschien het probleem zijn, je moet eerst de standaard oude windows messenger downloaden en dan daar de 8.1 overheen zetten, nu ga ik eerst maar eens de oude versie zoeken en instaleren

  • vandrloo

    tja wat een vermoeid ding is dit.kan niet op mijn web messengers nergens kan niet naar binnen.

  • pascale blockx

    Beste

    Ik heb enkele dagen geleden een live adres aangemaakt maar als ik me wil aanmelden krijg ik een foutmelding bij het emailadres of het wachtwoord. Na verscheidene pogingen twijfel ik of m'n wachtwoord wel klopt. Ik vraag een nieuw wachtwoord aan en moet telkens een code ingeven. Als ik me dan later wil aanmelden klopt nog steeds het emailadres of wachtwoord niet???

    Wat doe ik fout?

    Hartelijk dank om me te helpen!

  • lucy

    ik heb hetzelfde probleem met mijn messenger heb de nieuwe live gedownload maar geraak er niet op en krijg steeds de melding.

    “het aanmelden bijlive messenger is mislukt de service is tijdelijk niet beschikbaar probeer het later opnieuw..;”

    foutcode ; 800401f3

    help please

  • Blaise

    Ik kan niet aanmelding