Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Werkt Niet Help!!!!!

  • Sander de Vogel

    Hoi,

    Ik wil graag op school kunnen msn'en maar je kan hier niks downloaden. Vroeger kon je via kiwibox msn'en maar dat werkt nu niet meer. Weet iemand een soortgelijke site waar je kunt msn'en zonder wat te hoeven installeren?

    Gr. Sander

  • GioneNn

    Wat is nou precies het probleem??

    laat de software van de school msn messenger niet toe (NT)??

    (zo ja zullen wij is kijken waarnaar er precies gekeken wordt en of het geomzeild kan worden)

    Groeten,

    GioneNn

    http://www.msnskins.net

  • Roel

    Wij hebben hier precies hetzelfde probleem. Nu kiwibox geen msn licentie meer heeft kunnen wij ook niet meer msn'n. Msn werkt wel maar komt niet door de firewall heen.

  • GioneNn

    Dan stel je de proxy settings goed in…

  • Roel

    en als jij me dan is ff vertelt hoe dat in zijn werk gaat…..aub

  • Martijn (windowsxp.pagina.nl)

    Maar wat nou als de firewall gewoon geen MSN-verkeer doorlaat ?

    Ik kan me een document van Microsoft herinneren waarin beschreven wordt wat een netwerk-beheerder moet doen om het MSN-verkeer mogelijk te maken. Er moet een bepaalde poort geopend worden, dus dat zal toch echt in de firewall moeten gebeuren en dat kun je niet zelf doen.

    Correct me if I am wrong…

    Je kunt nu eenmaal geen ijzer met handen breken. Overigens heb je wel programma's die aan port-tunneling doen. Zodoende wordt alles via poort 80 (die altijd open staat voor het websurfen) verstuurd en worden bepaalde poorten op de een of andere manier ge-emuleerd. Ik heb hier wel eens wat mee geprobeerd, maar met wisselend succes. Doorgaans kost het nogal wat moeite om het werkend te krijgen en dan is de snelheid ook nog niet altijd om over naar huis te schrijven.

    Groeten,

    Martijn

  • GioneNn (msnskins.net)

    open msn extra » opties » verbindingen daar kan je de proxy instellingen doen.

    Maar wat martijn zegt kan ook wel werken. maar zoals hij al zei soms werkt het goed soms moeizaam en soms gewoon helemaal niet.Roel schreef: