Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

KIJK UIT voor virussen via MSN Messenger

  • Martijn (messengers.pagina.nl)

    Allen,

    Lees dit bericht van Webwereld over virussen die via de MSN Messenger worden verspreid: http://www.webwereld.nl/nieuws/10245.phtml

    Leuk dat Microsoft steeds meer aan populariteit wint met haar product, maar laten ze die virussen eens buiten de deur houden…

    Of moeten we straks allemaal Trillian en Jabber gaan gebruiken om over het MSN-netwerk te communiceren ?

    Groeten,

    Martijn

  • GioneNn

    De virussen die verwijzen naar websites zijn gemakkelijk te verwijderen door bestanden in de map “temporary internet files” in de windows map te verwijderen.

    Groeten,

    GioneNn

  • Erna

    MSN virus nog steeds actief. Wordt tijd dat er gewaarschuwd wordt dat er virussen in omloop zijn. Ben waarschijnlijk besmet met het MSN virus. Er komt een bericht binnen op MSN en in mijn mailbox en er komen verstuurde berichten retour. Via MSN en mail o.a : *****@hotmail.com en http:// picture.******.com Het MSN virus blijkt al heel lang tebestaan en er wordt niets gedaan volgens mij.

    ** Links verwijderd**

    Niet zo handig om hier linkjes neer te zetten ivm virusgevaar.

    Moderator

  • Danjel

    Dat ligt niet aan msn, maar aan iedereen die onvoorzichtig bezig is op msn/wlm en te pas en te onpas overal maar op klikt.

  • de_gekste

    de virus haal je zelf binnen om dat je te nieuwschierig ben van wat er in het mailtje staat je ziet dat het van iemand uit je lijst is en je vertroud maar dat het goed is en dat is de grooste fout die de meste maken

    ik mail vaak ff naar die geen als ik het niet vertrouwd en mestyal klopt het ook wel dat het weer spam is of een virus

    maar ja zo lang er nog steets mensen zijn die er op klikken blijft je het houden die zooi

    ps. danjel kijk ff je prive berichten

  • Danjel

    Ik heb je bericht gelezen en beantwoord :)