Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Welke is de beste????

• piet

Hallo,

Ik heb al een hele tijd de msn messenger maar zins kort ook de icq… Het is heel onhandig om twee progamma's aan te hebben staan. Hebben jullie een mening over welke nou het beste is??? Msn is mooi om te zien maar heeft niet echt veel functies en de Icq heeft wel heel veel functies! Wat vinden jullie de beste?

Doei, Piet

• Martijn

Wat het beste is ? Zowel MSN als ICQ deïnstalleren en Trillian gaan gebruiken: www.trillian.cc Waarom zou je een keuze maken als dit niet perse nodig is.

Daarmee kun je namelijk tegelijkertijd zowel via MSN als ICQ communiceren. Oh ja, wacht even met het deïnstalleren totdat je zeker weet dat Trillian je bevalt.

Welke ICQ-functies die je regelmatig gebruikt mis je in MSN ?

Groeten,

Martijn

• tbone

icq heeft bij mij de neiging vast te lopen steeds en al je buddy's moet dan ook icq hebben nee geef mij maar gewoon msn

• Rob

Voordeel van trillian is ook dat die minder van je systeem vraagt dan ICQ dus je systeem is sneller als je trillian aan hebt staan inplaats van ICQ

En ICQ heeft gewoon teveel extra om zijn programma heen waardoor je soms echt de weg kwijt ben en trillian is gewoon lekker Basic zoiets als ICQ 98

nadeel van trillian is dat sommige mensen het moeilijk vinden maarja het is gewoon ff begrijpen en dan heb je wel wat :)