Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

msn messenger op een site

• Sebastiaan

Heb je er wel eens aan gedacht dat msn bewust kan zijn afgesloten i.v.m. de bandbreedte die het programma wegneemt? Binnen een bedrijf wordt het internet informatief gebruikt. Chatten en dergelijke doe je thuis, niet op je werk…

• Martijn

Sebastiaan,

Dat verklaart overigens niet de vele instant-messengers die speciaal voor bedrijven gemaakt worden. Instant-messaging kan naast mail zeker wel een goede rol vervullen, ook bij zakelijk gebruik. Alleen is instant-messaging momenteel vooral bekend van de ICQ's en MSN's.

Maar stel je voor dat je voor 2 contactlijsten hebt: een prive en een zakelijk. De rest kun je er vast zelf wel bij verzinnen…

Hetzelfde geldt voor SMS. Daarmee kun je best handige dingen doen, ook voor bedrijfsmatige toepassingen. Maar je wilt niet weten voor welke onzin het doorgaans wordt gebruikt.

Groeten,

Martijn

http://messengers.startpagina.nl

• miranda

tja sebastiaan,

Zou je zeggen he. Maar tis wel het bedrijf waar ik werk die een msn messenger introduceert op het werk om contacten met klanten en met anderen te hebben. Tis alleen geen msn die naar buiten werkt, alleen een msn die binnnen het bedrijf werkt.Ze hebben er even niet aan gedacht dat ook mijn klanten contacten buiten het bedrijf vertoeven en dat zo het contact nog niet bevordert wordt.Daarnaast vind ik het dan toch wel handig om even met mijn andere contacten op msn wat te babbelen. En zolang dat absoluuut niet te kosten gaat van mijn werk, welke mierenneuker maakt zich daar dan druk om?