Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Msn doet het niet meer help!

• Jill

Na de nieuwste versie 5.0 te hebben gedownload kan ik msn niet meer openen. Alles geprobeerd je kan het zo gek niet bedenken , bij een vriendin is hij wel te openen zij heeft windows 98 en wij ME.Tig keer eraf gehaad erop gezet . Ik had messenger icoontjes over standaard staan in word outlook internet enz dat was weg na verwijderen van messenger in software. Nu staat het er wel weer standaard in op internet en onderin bij de klok.De windows schijf is er over heen gegaan , alle help programma's gehad , in hotmail kan ik wel komen bij ik krijg steeds de melding dat de het de server niet kan vinden bij openen msn!! proxy instellingen geprobeerd werkt ook niet. Wie weet raad????????

• Arjan

Jill

Heb jij misschien de firewall nog op geblokkeerd staan voor MSN??

Want MSN 5.0 moet ook op windows ME werken

Groetjes

• Jill

Thanks voor je reactie het is inderdaad het geval dat de firewall van norton hem bij deze versie niet opent , raar bij de vorige versie nooit geen problemen gehad ook niet met zonealarm enzo.

het was ook de enige optie die nog over was , maar nu is hij tijdens msn niet beveiligd neem ik aan heb je daar nog opties voor?

Maar in ieder geval heel hartelijk dank voor je tip.

• christien

hij doet het niet meer

• dees

Had t zelfde probleem, gewoon weer de oude versie terugzetten.

• Maarten

hallo mensen,

de oude versie van msn (de laatste voordat msn 5.0 kwam) is te downloaden op

www.maartenwegman.tk

groetjes,

Maarten