Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Mogelijke oplossing verwijderen lijst met passports

• Maikel

Iedereen baalt er van, dat alle passports die ooit op een PC zijn gebruikt om in te loggen via bijv. MSN blijven staan.

Ik heb een oplossing gevonden voor de Amerikaanse varianten van de programma's op http://messenger.jonathankay.com/problem.aspx?ID=2 en als het goed is zou dat ook voor de Nederlandse versies moeten werken, alleen bij mij werkt het niet goed.

Maar hopelijk komt iemand er toch achter hoe het wel werkt, om het middels dit forum toch iedereen te laten weten

• Roy

Ik ben ook al een tijdje opzoek naar iets om passports te verwijderen.

Maar er schijnt een bug in de nederlandse xp versie te zitten waardoor het niet mogelijk is om ze te verwijderen.

• Hans

Probeer het volgende:

Ga naar cofiguratiescherm en klik daar aan het icoon systeem beheer.

Vervolgens klik je aan het icoon:Lokaal Beveiligingsbeleid,

Vervolgens kies je daar de map: Lokaal Beleid, die heeft weer submappen waarvan je kiest:Beveiligingsopties dan ga je rechts in t grote beeld op zoek naar de volgende regel: Netwerktoegang: opslag van referenties of .NET Passports voor netwerkverificatie niet toestaan, die staat bij jou waarschijnlijk uitgeschakeld, die moet je inschakelen. Start daarna je pc opnieuw op en ze zijn allemaal weg, het houd wel in dat je dan in de toekomst steeds je volledige aanmeldingsnaam moet invullen.

Om die aanmeldingsnamen helemaal uit je systeem te verwijderen, moet je het volgende proberen:

ga naar links onder start, kies uitvoeren en typ daar in regedit,

vervolgens kom je in dat proggie kies daar: HKEY_CURRENT_USER, daaronder de map Software openen,

dan open je de map: Microsoft, daarin open je de map Windows

daaronder staat weer n map: UnreadMail, als je daarop klikt zie ja alle aanmelingsnamen die er ooit zijn gebruikt op jou pc,

vervolgens kun je ze met de rechter muisknop verwijderen, hier hebben die opties gewerkt en zijn r geen problemen van gekomen,

suc6

Greetz Hans.