Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

inlog-namen verwijderen

• Peter

Ik kan het zo gauw niet hier vinden(ik zal wel een brilletje nodig hebben):)

Je kan je dus onder andere accountnamen je eigen inliggen.

Nu staat er bij mij(ivm meerdere gebruikers) diverse verkeerd getypte namen in deze lijst.

Die wil ik dus verwijderen.

Eigenlijk gewoon alle namen verwijderen…….

Hoe is dit mogelijk??

• Peter

Okee, na ik het programmaatje: DISABLENETCREDS wil gaan installeren.

Als ik dit dus wil installeren, moet ik dan altijd mijn gegevens opnieuw installeren?

En hoe maak ik het programmaatje weer ongedaan?

Alvast bedankt.

Peter

• Jos Brink

Peter, op wie reageer je hier eigenlijk?

Wil ook de accountnamen verwijderen uit mijn MSN!!! Dit ivm met de verschillende vrouwen die hier weleens inloggen … ;) Maar snap niet waarom MSN dat niet wat simpeler maakt. Heb geen idee hoe ik het moet doen.

Hellup!

• steven

Peter ik heb dus hetzelfde probleem als jij, jij hebt blijkbaar de oplossing gevonden.

Kun je me ff uitleggen hoe je het doet? thx

• Peter

Ja dat wel, maar met dat programmaatje moet je telkens en altijd je aanmelden bij MSN…is vervelend………..

Ik weet niet hoe je het ongedaan krijgt:?

Maar hij staat op: deze site]/url]

• Peter

Oeps: http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=35027

;)

• karen

Hoi jongens ( peter, steven , jos )

Volgens mij had ik hetzelfde probleem.Sinds ik xp heb verschijnt er een keuzebalkje met inlognamen.

Jullie gebruiken nu een tooltje zoals ik begrijp? Maar het kan evt ook handmatig.

Wil je deze inlognamen verwijderen dan kan dat zo:

1.Zet je messenger uit

2.Zorg dat je mapoties zo staan dat je ook verborgen mappen en bestanden weergeeft en doe dan het volgende:

3.ga naar C / documents en settings / user / aplication data / microsoft / credentials

4.verwijder nu deze map credentials

5.start meteen opnieuw op / reboot

En voilá alle namen zijn uit de lijst

!!!!!! Let wel op : iedere keer wordt de map credentials aangemaakt dus log je weer eens onder verkeerde of andere naam in en wil je ook deze weer verwijderen : volg dan de stappen opnieuw uit.

Succes, hoop jullie geholpen te hebben

• Timmy

Ok, die map ‘credentials’ heb ik dus niet

• karen

Timmy : Zorg dat je mapopties zo staan dat je ook verborgen mappen en bestanden weergeeft en doe dan de stappen zoals ik al eerder zei.

Weet je niet hoe je je mapopties zo zet ? Ok let op : open je windows verkenner . Ga dan in bovenste rij naar Extra ,Map opties en klik hierop.Dan Tabblad weergave aanklikken

Scrol dan naar beneden tot je verborgen bestanden en mappen tegenkomt. Zorg dat het bolletje “weergeven” aanstaat.

Probeer dan nog es de map credentials te vinden en te verwijderen , rebooten en voila weg inlog namen !

Succes !

• Timmy

ik heb die map gewoon niet, en dat wist ik al van die verborgen mappen

welke versie van msn heb jij dan karen?