Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Msn doet het niet meer

  • Patricia

    Hoi, SInds vanmorgen doet msn het niet meer bij me?

    Ik krijg de melding dat het aanmijn firewall zou liggen, echter heb ik niets aan mijn instellingen veranderd en of iets anders geinstalleerd,

    Hij geeft bij de problem oplossing aan dat het aan mijn keypoorten ligt en aan mijn offline instellingen?

    Hoe kan ik dit probleem oplossen?

    Groetjes Patricia

  • Lisanne

    Hoi,

    Ik wil op msn gaan doet msn het niet,

    Dan komt er te staan: Je kunt niet worden aangemeld bij MSN Messenger. Klik op problemen oplossen voor hulp. Dat komt er dan te staan.

    En dan klik ik op Problemen Oplossen maar dan doet die helemaal niks er staat dan wel een Ogenblik geduld a.u.b. De verbinding van het systeem wordt gecontroleerd en dan doet die niks dan komt er alleen nog wat te staan er staat dan: Er is mogelijk geen internet verbinding beschikbaar. Er staat nog wel onder dat balkje een Foutcode ik weet niet of u die moeten weten ik zeg hem voor de zeker heid nog maar even Foutcode: 0x18000365

    Ik hoop dat jullie me kunnen helpen

    Alvast heel erg bedankt!Patricia schreef:

    >

    > Hoi, SInds vanmorgen doet msn het niet meer bij me?

    > Ik krijg de melding dat het aanmijn firewall zou liggen,

    > echter heb ik niets aan mijn instellingen veranderd en of

    > iets anders geinstalleerd,

    > Hij geeft bij de problem oplossing aan dat het aan mijn

    > keypoorten ligt en aan mijn offline instellingen?

    > Hoe kan ik dit probleem oplossen?

    > Groetjes Patricia

  • janneke

    mijn msn doet het niet, hij wil niet aanmelden,.

    als ik mijn wachtwoord dan intyp staat dit er;

    aanmelden bij windows live messenger niet mogelijk omdat de service tijdelijk niet beschikbaar is.

    maar bij alle anders msn adresse van dit huis doet hij he twel, op dezelfde computer!

    wie weet er iets tegen, want het is heel irritant!?

  • bas

    ik kan wel op internet en op hyves maar niet op mijn msn hoe kan dat en ik weet niet hoe dat kan dat ik niet op mijn msn help me aub

    gr bas vischers

  • Danjel

    Tja, mijn glazen bol is kapot, dusss………………………….