Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

oude contactpersonen definitief verwijderen

  • petervG

    Hallo, de lijst contactpersonen die in de loop der jaren door mij zijn geblokkeerd en verwijderd is erg lang inmiddels; dat verwijderen stelt dus eigenlijk niets voor zolang de de andere partij mij niet verwijderd. Hoe krijg ik het voor elkaar om al die adressen die nooit meer gebruikt worden, sommige “bestaan”wellicht niet meer, echt uit de lijst weg te krijgen? Bedankt voor antwoord en fijn weekend.

  • M@ria

    Dat gaat niet:( als het je toch stoort, sla dan de adressen waar je nu wel kontact mee hebt op, maak een nieuwe msn en voeg ze toe.

    Je kan natuurlijk ook gewoon niet in die lijst kijken :P

  • petervG

    Hee maria, bedankt en jammer en het stoort niet echt hoor; maar ik ben soms van de opruimerige he.

    Prettig weekend.

  • JaapT

    Verwijderen heeft in dit geval een dubbele betekenis:

    Je kunt uit de lijst met contactpersonen op het hoofdscherm iemand daaruit verwijderen, dan is alleen deze contactpersoon niet meer zichtbaar op je hoofdscherm. Blokkeren betekent dat die persoon jou niet meer online kan zien komen, Kijk je vervolgens bij opties, dan je die contactpersoon pas echt verwijderen als die ander jou ook geblokkeerd heeft.

    Succes.

  • M@ria

    Die laatste zin klopt niet Jaap, dat moet zijn: kijk je vervolgens bij .extra—–>opties—>privacie en klik je met de rechtermuis op de persoon, staat er dan in het zwart verwijderen dan kan je die persoon verwijderen.

    Wat dus ook weer betekent die persoon jou uit de lijst VERWIJDERD heeft,is het woordje verwijderd grijs? dan heeft deze persoon jou nog in zijn lijst staan, maar weet jij niet of die persoon jou op blokeren ja of nee heeft staan

    Wel of niet geblokeerd heeft daar dus niets mee te maken, misschien kan je die persoon wel verwijderen, maar daarom hoeft ie je nog niet geblokeerd te hebben

    Zoals jij het schrijft, zou het zelfs zo zijn dat je kan zien of iemand je geblokt heeft ja of nee, en dat kan je nog steeds nergens zien met welk programa of wat dan ook maar…

  • The Cosmos

    Klopt M@ria ;)

  • Giovanni

    Hallo,

    Hoe kan ik toch reeds geblokkeerde msn-adressen defintief verwijderen. Kan ik antwoord krijgen op mijn hotmail.adres t.w.

    ****@hotmail.com

  • Danjel

    Niet zo handig om je email adres hier neer te zetten, i.v.m. spamrobots.

    Je kunt die adressen pas verwijderen als zij ook jou hebben verwijderd.