Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

kan me niet meer aanmelden bij msn

  • truusje

    hallo beste mensen,

    heb een nieuw wachtwoord aangemaakt bij hotmail en kwam daarmee hotmail WEL op,maar niet op mijn MSNmessenger,heb toen helpfunctie aangeklikt en heb email ontvangen van microsoft support@passport.msn.com.,om het wachtwoord weer opnieuw in te stellen,toen werd er gevraagd in de mail om een https://accountservices.msn.com/EmailPage…..>>> adres te selecteren en te kopieren in een geopende browser en vervolgens op enter te klikken.Is dit te vertrouwen?en is dit een normale procedure als je je wachtwoord verandert in hotmail en vervolgens msn op wil en het bij msn niet lukt?

    bij voorbaat hartelijk dank voor jullie reactie hierop(hopeliijk)

  • merwin angelista

    ik wil een nieuwe msn wachtwoord maken

  • yanna

    ik kan me niet meer aanmelden op msn:S

  • agnes van rns

    Ik wil me weer aanmelden met mijn email adres maar het lukt gewoon niet, iedere keer krijg ik een mail probeer het morgen nog een keer , ik vind dat het eenvoudiger moet zijn, als het een keer mis gaat dan moet je gelijk een ander email adres aanmaken wat ik niet nodig vind, ik wil gewoon met mijn eerste email adres kunnen aan melden bij msn, je kunt doen wat je wilt maar het lukt gewoon niet en je mist ook nog je mailtjes.

  • manuel

    ik kan me niet meer aanmelden bij msn.

    maar dit is iets anders, want als ik op aanmelden druk dan wordt ik aangemeld.

    maar dan kom ik niet op mijn msn terecht, er verschijnt een balk, dat er een nieuwe msn is gekomen.

    en dat ik dat perse moet downloaden, ik download het en dan kan ik de nieuwe msn niet openen:?

    ik wordt er steeds gek van, want nu kan ik niet meer op msn, wat moet ik nu:S

  • Sabine

    Je hebt hier vast al een oplossing voor gevonden, zou je kunnen vertellen wat je hebt gedaan? Ik zit met hetzelfe probleem

  • anoniem

    hello , mijn broer heeft op mijn computer bezich geweest . Hij wou een hele oude versie dowloaden . Maar daarvoor moest hij de nieuwe MSN van de computer verwijderen . Dat deed hij . Nu vind IK mijn MSN niet meer op mijn computer .. Ik heb al geprobeert om de MSN te dowloaden , maar mijn computer zegt dat die MSN al geïnstaleerd is . Maar ik vind hem nergens ! Weten jullie raad ??!!!!!!!!

    Anoniempje

  • jennifer

    hallo mense.

    ik heb een probleem ik kom niet meer op msn ik kan me al 2 maanden niet meer aanmelden bij msn

    omdat er een probleem is met me key-poorten en wat is dat eigelijk?

    en hoe zorg ik ervoor dat ik weet op msn kom ?

    alsjeblieft willen jullie me helpen

    pleaseeeeee ik ben helemaal hoopeloos !!

    help me

    groetjen jennifer

  • Danjel

    Welke foutcode krijg je precies?

  • margarita

    Ik kan me niet aanmelden bij oude msn, alternatief e-mail had ik toen niet, en de aantwoord op de vraag weet ik niet meer, want het is jaar of 7 geleden dat ik dit msn heb aangemaakt. Kan ik nou nooit meer op mijn oude msn komen?