Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

kan mijn email niet openen!!!

  • Fenna van der Velden

    Al twee dagen kan ik niet mijn email openen. ik heb steeds de melding :Er kan niet aan uw verzoek worden voldaan

    Er zijn technische problemen bij Windows Live ID. Probeer het later opnieuw.

    Is er dan ook werkelijk storing of ligt het aan mijn computer. Al het andere internet doet het wel. Ik kan ook nergens een helpdesk vinden!! Ik baal hiervan want ik werk ook vanaf deze laptop en kan nu helemaal niets!!!

    Wie kan mij helpen aan een telefoonnummer van de helpdesk. Ik kan natruulijk niet mailen!!!!

  • Danjel

    Via welke weg wil je je email openen? www.hotmail.com?

  • Fenna van der Velden

    Via hotmail ja. Ik kan niet eens inloggen!! Ik krijg direct deze melding :

    Er kan niet aan uw verzoek worden voldaan, Er zijn technische problemen bij Windows Live ID. Probeer het later opnieuw.

    Ik kan ook geen berichtje sturen naar de helpdesk van windows omdat ik niet kan inloggen. Ik lees wel dat er meerdere mensen zijn die dit probleem hebben vanaf gisteren.

    Weet jij wat ik kan doen? Ik heb mijn eigen bedrijfje net opgestart en ben afhankelijk van mijn email!!

    groetjes Fenna.

  • Danjel

    Nee, ik weet ook niet wat je kan doen nu. Een telefoonnummer is er volgens mij niet. Maar als er meerdere zijn die dit probleem hebben, zal het wel aan 1 van de servers liggen van Microsoft.

  • bertustreffers@hotmail.com

    ik kan mijn Email niet openen door foutief wacht woord of Email adres is het geblokkeerd ik heb het mischien teveel willen proberen dus ik kom er niet meer in en ben ik alles kwijt.Wat moet ik nu doen?

  • leokik@planet.nl

    hallo

    email komt wel binnen in min inbox

    daarna kan ik de email niet openen.

    Ik wel iets gedaan in de rubriek: EMAIL REGELS

    daarna had ik het probleem

    ben blij als iemand mij kan helpen

    gr.leo

  • Danjel

    Dan moet je dat terugdraaien, dat wat je in emailregels hebt gedaan.